2011. szeptember 21., szerda

Triumph melltartó 85E erős tartás - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Keveset használt, nagyon kényelmes, erős tartású, rugalmas melltartó.
Nekem sajnos nem jó már a méret.
Most olcsón a Tied lehet!
Szekrényürítést tartok, a feltöltött termékek a lányom és az én nem hordott ruháink, amik évek alatt összegyűltek, és már nem férünk tőlük.
Minden termék minőségi,  szinte új, van amelyik egyszer sem hordott, csak megtetszett és megvettem!
Régi vacak ruhákat nem gyűjtögettem,  kidobtam őket, ezért itt ilyeneket nem találsz!
A feltöltött termékekről igyekeztem minél több képet készíteni.  Így a méreteket is látható módon fényképeztem.
Méricskélni nincs időm, ezért ilyen kéréseket kérem ne intézzenek hozzám!
Postázni csak péntekenként tudok.
Csak ajánlott küldeményként postázok,  számlámra való banki átutalás után. Másképp nem vállalhatom a felelősséget a termékekért!
Személyes átvétel csak a lakhelyemen jöhet szóba.
Csak ajánlottan postázok, számlámra való banki átutalás után.
Személyes átvétel csak a lakhelyemen jöhet szóba.



Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Az aukció vége: 2011-09-19 19:09
. Triumph melltartó 85E erős tartás - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Fontos